Yeni Ev Yeni Planlar

Şükür evimin tadilatı bitti ve artık yerleştim tam anlamıyla. Ancak büyük bir sorunum var, 3+1 evden 1+1 eve geçince sığmak pek kolay olmadı. Hala sığmak için uğraşıyorum. Birçok şeyi sıfırdan almam gerekecek ve hepsi ciddi maliyet.

İlk iş olarak yatak odamı değiştirmeyi düşünüyorum. Yatak odamda gömme dolaplar var, gardrop yok. Dolaplardan biri epeyi büyük ve yüklük olarak planlandı. O yüzden bazamın altında var olan her şeyi oraya kaldıracağım. Ancak şöyle bir durum daha var, Eren Mert'in toz alerjisi var tespit ettiğim kadarıyla, doktoru da doğruladı. O yüzden ilk olarak evdeki bütün yünlerden kurtulmamı tavsiye etti. Şu an ben sadece onun yatağındakileri kaldırdım. Annemin Almanya'dan dönmesini bekliyorum. Yünlerin hepsinde onun emeği var, ona sormadan elden çıkartmak istemedim. İlk iş yünlerden kurtulmak, kalanları gömme yüklüğe yerleştirmek ve bazalı yatağı elden çıkarmak olacak.




Bazalı yatağı kaldırdıktan sonra altı çekmeceli yataklar var, onlardan alıp komidinlerde ne var ne yoksa hepsini yatağın altına yerleştireceğim. Böylece komidinlerin hepsinden de kurtulmuş olacağım. Bir süreliğine 4 kişi aynı oda da yatmak zorunda olduğumuz için, odada yataktan başka hiçbir şey olsun istemiyorum. Dediğim gibi Eren Mert'in alerjisi de var, o yüzden odanın sade olması lazım.

Yünleri kaldırdıktan sonra tabi bir de yorgan ihtiyacımız olacak doğal olarak. Elimdeki elyaf yorganlar ancak bize yeter en azından bir tane yedek olmalı ve Eren Mert için de alerjisini azdırmayacak bir yorgan bulmalıyım.

Bu araştırma sırasında da Yatsan Yorgan ile karşılaştım. İstediğiniz ölçü ve materyalde bir sürü yorgan çeşidi var. Ben  pamuk yorganlardan seçim yaptım, kendimiz için de çocuklar için de ve bir tane de misafirler için. Ama dediğim gibi önce annem gelmeli ve elimdeki yünler ortadan kalkmalı.

Her anlamda yenileniyorum ve bu da bana mutluluk veriyor. Yenilenmek her zaman güzel duygular hissetiriyor insana. Yeni yıla yeni ev, yeni düzen ve bazı yeni eşyalarla merhaba demek, 2018in birçok yeni şeyle geçeceğinin göstergesidir inşallah.

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar