Tuvalet Eğitimi İle İlgili Kitaplar

Taslaklarda gezinirken gördüm Tuvalet Eğitimi İle İlgili Kitaplar diye başlık atmışım ve maalesef öylece kalmış. Bugün kendi okuduklarım ve piyasada olan diğer kitapları sizler için toparlamaya çalışacağım. Ali Baran'ın tuvalet eğitimine nasıl başladık, neler yaşadık buradan okuyabilirsiniz. Şimdi gelelim bu konudaki yardımcı kaynaklara.



Benim Okuduğum Kitaplar

  1. Herkes İçin Tuvalet Eğitimi - Gün Yayıncılık
  2. Stressiz Tuvalet Eğitimi - Gün Yayıncılık
  3. Tuvalet Eğitimi ve Özbakım Kartları - Gün Yayıncılık
  4. Bir Bez Bırakma Hikayesi - Gün Yayıncılık

Piyasada Bulunan Diğer Kitaplar

  1. Bir Günden Kısa Sürede Tuvalet Eğitimi (Bunun yayınlanması durdurulmuştu. Tekrardan yayınlanacaktı, yayınlandı mı bilmiyorum bakmanız gerekebillir. Eski basımlarını bulmak zor ama imkansız değil) 
  2. Tuvalet Eğitimi - Mikado Yayınları 
  3. Sesli Tuvalet Eğitimi - Kolektif ABC Yayın Grubu
  4. Ece'nin Serüvenleri : Tuvalet Eğitimi - Smarteach Yayınları
  5. Oğlumun/Kızımın Tuvalet Kitabı - Net Çocuk Yayınları (Bu kitapları almadan önce bir kitapevinde incelemenizi tavsiye ederim. Herkes bahsediyordu ve ben bir türlü bulamıyordum. Sonunda buldum ve inceledim. İyi ki internetten almamışım dedim. Fiyatıyla içeriği eş değer değil bence. O yüzden her tavsiye edilini almaya kalkışmayın derim.)
  6. Bay Bay Bezim - Çitlembik Yayınları
  7. Güle Güle Kakalar - Altın Kitaplar
Benim araştırmalarım sırasında en çok karşılaştığım kitaplar bunlardı. Umarım sizlere faydası olacak bir yazı olmuştur. 

Sevgiler

Yorumlar

  1. Bu zaman diliminde benim için gerekli kitaplar. Yavaş yavaş çalışmaya baslamaliyim:) paylaşım için teşekkürler:)
    http://hayatciviltisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Yeni doğan çocuğu olanlar için çok faydalı kitaplar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz ayları, tuvalet eğitimi için beklenen aylar :) gerçekten içerikleri iyi kitaplar listedekiler ✌️

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar