Eren Mert 1 Aylık Oldu

Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi? Dünyaya geşen çabucak büyüyor. Dün, Eren Mert 1 Aylık oldu. Allah önce sizlerin kuzularına, sonra da benimkilere sağlıklu güzel ömürler nasip etsin inşallah.






Genel olarak güzel geçti bu 1 ay. Gaz sancılarını saymıyorum, o yenidoğan her bebek için klasik bir durum zaten. Bu bir ayın güzel geçmesinin nedeni, daha önce de yazdığım gibi Tecrübeli Anne olmak. Panik yok, stres yok. Bebek ağlasa da, ağladığı için ona bir şey olmayacağını bilmenin verdiği rahatlık güzel şeymiş 😀

Bu rahatlık öyle güzel şey ki; tuttuğum gaz nöbetlerini, soğuk yediğim yemekleri, uykusuz kaldığım geceleri umursamıyorum bile 😎

Ilk çocukta acemelikle her şeyi annemin - kayınvalidemin eline bırakmıştım, yalnış bie şey yapmayayım diye. Hata yaptığımı, aynı evin içinde çocuğumu iki ay giç giydirmeyince, bezlemeyince anladım. Ipleri elime almam mümkün olmadı. Hala Bu yüzden Ali Baran ile ilgili konularda sıkıntı yaşıyorum, yaşatıyorlar. Kötü niyetle değil elbetteki.

Tüm Bu sebeplerden dolayı, yanımda kimseyi istemedim. Zaten kayınvalidem rahatsız olduğu için görümcelerimde. Onlar hiç biri gelemiyor. Annem de ameliyat yaram iyileşene kadar geldi ki o süreçte bile çoğu işimi kendim yaptım. Çok rahatım, büyükler yok stres yok 😀

Her şeyi kendim yaptığım için Çok yoruluyorum ama olsun, kimse müdahil olamıyor. Herkesin başımın üstünde yeri var ama benim de kurallarım, isteklerim, düşüncelerim vs var ve bunların hepsi büyüklerin ebeveynlik, evli kadın olmak vs gibi konularda düşündüklerinden, uyguladıklarından bambaşka.

Uzun zamandır yazmayınca epeyi çenem düşmüş 😀 Yazı biraz Uzun oldu. Aslında daha ekleyeceklerim var ama onlar da başka yazıda olsun.

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar