2 Çocuklu Hayatın 16. Gününden Bildiriyorum

Yazmak istediğim çok şey var, yazılar aklımda taslak olmuş durumda ama bir türlü fırsat bulup da yazamıyorum. Şu an 2 Çocuklu Hayatın 16. Gününden Bildiriyorum; burda hiçbir şey eskisi gibi değil :)



Zaten hiçbir şeyin eskisi gibi olmasını da beklemiyordum. Ama bu kadar da zor olacağını düşünmemiştim. Gerçi hepsi benim b.. yemem :) Yalnız kalmak istiyorum diye annemi gönderiyorum sürekli. Iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum.

Her şey ile kendim ilgileniyor olmam aslında güzel ama epeyi yoruluyorum.

Bakalım ilerleyen günlerde beni neler bekliyor. Yaşayıp göreceğiz.

Yorumlar

  1. Zamanla içselleştirir ve alışırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin Biraz zamana ihtiyacı var sadece. Sonrası kolay

      Sil
  2. Aslında yardım almanın psikolojik olarak da rahatlatacağı söyleniyor. Kolay gelsin, sağlıcakla büyüsün bebiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah başımdan eksik etmesin ama benim annem psikolojik olarak rahatlatmak yerine psikologluk ediyor beni :) çocuğu alıp kendi evine götürdüğü zamanlar hariç. Ama şimdi çocuk da iki tane oldu birini alsa diğeri kalıyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar