09 Haziran 2017

LR Nedir ve LR ile Nasıl Tanıştım?

Herkesin bir B planı olmalı diye yola çıkan ve sadece kullanıcı yorumlarıyla, ağızdan ağıza yayılan bir Alman Markası LR. Kimilerinin katalog işi diye burun kıvırdığı, kimilerininse gerçekten ciddiye alıp emek harcayıp hayatlarını değiştirdikleri bir iş.


LR ile Nasıl Tanıştım?

Yaklaşık 1 yıl önce Sevgili Sorananne Çiğdem vesilesiyle tanıştım bu marka ve ürünleriyle. Daha öncesinde çok görmüş ve duymuştumi başkalarından da dinlemiştim ama birebir tanımadığım için çok inanıp da kabul etmemiştim. Daha önce katalog üzerinden satış yapan birkaç marka ile tanışmıştım, bu markayı da onlardan biri diye düşünerek geri çevirmiştim, Çiğdem bana detaylı anlatana kadar.

Çiğdem'e faydasını olacağını düşündüğüm için üyeliği kabul ettim. Sonra çalıştığım için çok uğraşmadım, ciddiye almadım açıkcası ve ilgilenmedim. Sonra baktım ki markanın vaat ettiği her şey gerçekleşiyor. Çevremdeki herkes ciddi primler kazanıyor ve hayatları değişiyor. Sonra durdum dedim ki kendime; "Eee daha ne bekliyorsun?" 

Daha beklememeye karar verdim. Atalarımız ne demiş zararın neresinden dönsen kardır. Bundan sonra artık benim de bir B Planım var ve bunun için çalışacağım. Eğer sizler de LR Bağımsız İş Ortağı olmak isterseniz, hiç durmayın hiç düşünmeyin hemen yazın bana. Birlikte yol haritamızı çizelim, birlikte kazanalım. 

LR Nedir diye sormak, ürünleri denemek ya da üye olmak için bana mavininguncesi.aylin@gmail.com adresinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Üye olduğunuz taktirde denemek istediğiniz tüm ürünleri %40 indirimli alacağınızı da unutmayınız.

Sevgiler

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa