MARKOPAŞA MÜZİKALİ

Merhabalar

Bugün sizlere pazar günü gideceğim bir müzikalden bahsetmek istiyorum.  #tarcinevents kurucusu sevgili Fatma'nın davetiyle 09.08.2015 Pazar günü #cemiltopuzlu #harbiyeacikhava #tiyatro sunda #markopasamuzikali ne gideceğim.


Bu müzikal 25 yıl önce saygı değer Nejat Uygur tarafından sahnelenmiş. Pazar günü ise O'nun anısına eşi ve çocukları oynayacak. Bu pazar gününün onlar için bir de şöyle önemi varmış, bunu belirtmeden geçemeyeceğim, 9 Ağustos rahmetli Nejat Uygur'un doğum günüymüş. Bunu öğrendiğimde çok duygulandım. "Acaba ben de hayatım boyunca böyle hayırlı evlat olabilecek miyim?" diye düşünmeden edemedim açıkcası.

Biliyor musunuz, Nejat Uygur'un eşi Nejla Uygur, sırf eşi için 15 yıl sonra sahneye dönmüş bu oyunla!

"Renkli danslar ve 15 şarkıyla zengimleştirilerek tuluat ve modernmodern tiyatro çizgisinde ilerleyen gösteriye, operet havası da verilmiştir." diyor Biletix Blog'da

Oldum olası tiyatroyu, hele ki bir müzikal ise, çok sevmişimdir. Müzikaller bir başka güzel oluyor. Şarkılar ve danslarla sizi adeta oyunun içine çekiviyor oyuncular. İşte bu yüzden bu pazar gününü sabırsızlıkla bekliyorum. Belki sizlerden de gelen olur ve orada tanışma şansı buluruz.

Pazar günü müzikalde görüşmek dileğiyle

Sevgiler

Yorumlar

  1. Bu Müzikali kaçırdığıma ınanamiyorum :( umarım iyi vakit geçirmişsinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisiniz ilk fırsatta. Bugüne kadar ağladığım tek müzikal. Detayları sonra yazacağım.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar