UNICARE EYE DISC

Geçenlerde Tarçın Events kurucusu Sevgili Fatma'nın cici kızı Dila'nın doğum günü partisine gittim. Fatma kızının doğum günü vesilesiyle güzel bir anne çocuk etkinliği düzenlemişti. Öncelikle kendisine çok teşekkür ediyorum, emeğine sağlık canım çok güzel bir etkinlikti.



Çocuklar bir yanda oynarken, anneler diğer yanda uzmanlardan çeşitli konularla ilgili bilgiler aldılar. Yeni kişilerle tanıştık, eski arkadaşlarla hasret giderdik. Fatma'nın bu etkinlikte bize birbirinden güzel hediyeleri oldu. Şimdi onlardan birinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Bilen bilir unibaby ürünlerini beğenerek ve severek kullanıyorum Ali Baran'a. Hatta daha önce burada ve burada birkaçından bahsetmiştim.

Unicare Eye Disc de çok merak ettiğim ürünlerden biriydi. Uzun zamandır alıp denemek istiyordum, kısmet bugüneymiş. Kayısı yağlı, kendinden losyonlu bu ürünün kullanımı çok rahat. Alıyorsunuz bir yaprak, gözlerinizi siliyorsunuz, oldu bitti. Öteki türlü yok pamuk bul yok makyaj temizleme suyu/sütünü dök sil, üstüne bir de yıka, oooo çok iş. Siz de benim gibi üşengeç iseniz ve pratik ürünler daha çok ilginizi çekiyorsa bu ürünü denemelisiniz. Kutunun içerisinde 80 adet temizleme disc i bulunuyor.

Hem temizleyip hem cildinize bakım yapıyor kayısı yağıyla. Zaman zaman yüzüme sürerim zaten kayısı yağını. Bu arada aklınızda olsun; kayısı yağı cilde hem parlaklık verir hem sıkılaştırır hem de cildinizi yağlandırıp sivilcelendirmeden nemlendirir.

Sevgiler


Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar