Burcu ve Berk ile Vücudumuz: Vücut Denen O Harika Makine

Burcu ve Berk ile
Burcu ve Berk ile serisi, Defne Ongun Müminoğlu tarafından yazılan ve Esra İlter Demirbilek tarafından resmedilen, çocuklara yönelik, eğlenceli bir kitap serisi. Bu seri toplamda 6 kitaptan oluşmakta. Seride bulunan kitaplar;

  1. Burcu ve Berk ile HİSLERİMİZ
  2. Burcu ve Berk ile KENDİMİ KORUYORUM
  3. Burcu ve Berk ile HAYIR DİYEBİLİRSİN
  4. Burcu ve Berk ile SAĞLIKLI BESLENİYORUM
  5. Burcu ve Berk ile VÜCUDUMUZ
  6. Burcu ve Berk ile YABANCILAR
Bugün sizlere bahsedeceğim Burcu ve Berk ile Vücudumuz kitabını bir çekilişten kazanmıştım. Oğlum Ali Baran o zaman daha doğmamıştı. Anlayacağınız onun için taaa o zamanlardan hatıralar biriktirmeye başladım. Oğlum adına imzalı geldi bu kitap. Çok gereksiz olan bu özel bilgiyi de verdikten sonra asıl konuya geçiyorum :)
3+ yaş için olan bu kitabı henüz oğluma okuyamadım, daha 7.5 aylık olduğu için ama ben büyük keyifle okudum.
Çizimleri çok beğendim. Anlatım dili de gayet güzel, çocukların anlayabileceği şekilde. Kitabı okurken resmen organlarımın içinde gezintiye çıktım. Bir zamanlar böyle bir çizgi film vardı, bilmem hatırlar mısınız? Çocuklara vücudumuzu tanıtmak için, çizgi film karakterleri insan vücuduna girer orada neler olduğunu anlatırdı... Kitabı okurken aynen o şekilde canlandı zihnimde. Açıkçası gayet eğlendim bu kitabı okurken :)
Ayrıca, kitabın içinde 1 adet de kitap karakterleri olan Burcu ve Berk in üzerinde organların gösterildiği bir poster bulunmakta.
Etkin öğrenme için; duymak ve dokunmanın yanı sıra bence görmek de gereklidir. Bu yüzden de bu poster iyi düşünülmüş. Çocuklar, organların yerlerini görerek daha kolay öğreneceklerdir diye düşünüyorum. Hele bir de odalarında her zaman görebilecekleri şekilde duvara asılmışsa poster, işte o zaman çocuk farkında olmadan işleyecektir bilgileri zihnine ;)
KİTABIN KÜNYESİ
Adı: Burcu ve Berk ile Vücudumuz: Vücut Denen O Harika Makine
Yazarı: Defne Ongun Müminoğlu
Yayınevi: Artemis Yayınları / Çocuk Dizisi
Yayın Tarihi: 2013
Sayfa Sayısı: 36
Bol okumalı güzel günleriniz olsun!
Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar