ANNE OLMA SANATI

anneolmasanatı
Prof. Dr. Sefa Saygılı ve Pedagog Ali Çankırılı tarafından yazılmış olan "Anne Olma Sanatı" bir solukta okuyacağınız, muhteşem bir kişisel gelişim kitabı. Her kelimesinde hayatınızdan bir kare canlanacak gözünüzde, ya çocukluğunuza dair ya da ebeveynliğinize dair...
Doğru bildiğiniz yanlışlar ya da bilmeden yaptığınız doğrular...
Kitap 3 bölümden oluşmakta;

  1. Ailede Rol Paylaşımı ve Kadının Annelik Rolü
  2. Çocuk Eğitimi Açısından Çalışan Anneler
  3. Parçalanmış Ailelerde Çocuk Eğitimi Sorunu
İnanmayacaksınız ama, ilk defa bir kişisel gelişim kitabını, içim sızlayarak ve gözlerim dolmuş bir şekilde okudum. Ben, hayat koşulları nedeniyle çalışmak zorunda olan bir annenin kızıyım. Çalışan annenin çocuğu olmak ne demek çok iyi biliyorum. Hep başkaları tarafından bakılmak, bu yüzden evinde değil de sana bakacak kişinin yanında kalmanın ne demek olduğunu çok iyi biliyorum.
Artık ben de bir anneyim ve çalışmaya hazırlanan bir anne!
Bir yandan kitabı okudum, bir yandan çocukluğum gözümün önüne geldi ve bir yandan -eğer çalışırsam- oğlumun yaşayacaklarını hayal ettim. Şu an bu satırları yazarken bile gözlerim doluyor.
İçimde iki tane ben var ve çatışıyor: Biri çalışmalısın derken, diğeri çalışmamalısın diyor.  Ne zor bir karar!
Annemi daha yeni anlıyorum. Yıllarca hep onu suçladım beni bırakıp gittiği için. Artık 27 yaşındayım, 27 senedir hiç ama hiç yıldızımız barışmadı annemle. Sürekli tartışma, sürekli bağırış çağırış...
Anne olunca anlarsın der ya annelerimiz hep, gerçekten de bazı şeyler anne olunca anlaşılıyormuş.
Bir kişisel gelişim kitabının amacı; insanın kendini görmesini ve gördükleri doğrultusunda ilerlemesini sağlamak değil midir? Bence bana bunları düşündürdüğü için bu kitap amacına ulaşmıştır ve de başarılı bir kitaptır.
KİTABIN KÜNYESİ
Adı: Anne Olma Sanatı : Çocuk Eğitiminde Annenin Rolü
Yazarı: Prof. Dr. Sefa Saygılı – Pedagog Ali Çankırılı
Yayınevi: Zafer Yayınları
Yayın Tarihi: Kasım 2013
Sayfa Sayısı: 189
Bol okumalı güzel günleriniz olsun
Sevgilerimle

NOT: Biricik Dünyam daki diğer yazılarımı okumak için tıklayın

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar