NERELERDEYIM


Herkese merhaba

Biliyorum bu aralar bloğu çok boşladım ama inanın yazacak dermanım yok.

Bayram öncesi oğlum hastalandı, malum kış geldi :( Onu iyileştirmeyle uğraştım. O iyileşti ben hastalandım.



Daha önceden bahsetmiş miydim bilmiyorum ama taşınıyorum. Oğlum daha küçük olduğu için de toparlanmaya biraz erken başladım ve taşınmama 10 gün falan kaldı hala bitiremedim maalesef.

Bir yandan yeni ev için uğraşıyorum. Yeni eşyalar, dekorasyon vs nasıl olacak? Ne nereye konulacak? Oğlumun odası nasıl olacak? Aslında en heyecan verici olan da bu; oğlumun odası :) Öyle hevesle seçiyorum ki her şeyi anlatamam. Umarım güzel olur her şey.

Bir yandan da biliyorsunuz Biricik Dünyam da yazıyorum. Eeee bir de Alternatif Anne var. Pek bir karışığım bu aralar :)

Bir yandan iş arayışlarıma hız verdim. Bakalım artık neler olacak.

Desteğinizi esirgemeyip beni takip etmeye devam ettiğiniz için teşekkür ediyorum. Taşınma işi biter bitmez döneceğim buralara. Bu dönüşün muhteşem olmasını çok isterim ama iddialı olmayayım :) Ne olur bilemem.

Sevgiler

Yorumlar

  1. kolay gelsin ve geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Havva hanım. Hayırlısıyla bir de yerleşebilsek güzel olacak

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar