08 Haziran 2014

SPONSORLARIMI TANIYALIM 2

Size bir diğer sponsorum olan Doula Anne Esra'yı kendi ağzından tanıtacağım bugün.

Esra da Eylül ayındaki emzirme egitiminden 1 kişiye hediye ediyor.

Şimdi gelelim
Doula Anne Esra kim onu tanıyalım;

"Esra Erkut Demiröz

Doula ve Doğuma Hazırlık Eğitimcisiyim, 2010 Ekim doğumlu güzeller güzeli kızımın annesiyim.

Kendi doğumumdan sonra doğum ile ilgili değiştirilmesi gereken şeyler olduğunu düşündüm Türkiye’ de. Doulalık mesleğini biliyordum, kuzenim Fransa’ da yaşıyor, ondan duymuştum ama ülkemizde eğitimi verildiğini bilmiyordum. Sonra bir gün tesadüf eseri bu eğitim beni buldu. Doula (doğum destekçisi) olmaya karar verdim. Bir sene geçtikten sonra da doğuma hazırlık eğitmeni olmaya karar verdim.  Aldığım eğitimler gerçekten çok değerli eğitimler.

Blogumla birlikte tüm anne adaylarına doğum, hamilelik, emzirme hakkında bilgiler vermeye çalışıyorum.

www.doulannesra.com

HT Hayat Köşe Yazarı
Annelik ve Gebelik Yazarı

Twitter@doulannesra
Facebook/DoulAnnEsra
Instagram@doulannesra

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa