UNIBABY BEBEK KREMI

Unibaby ürünlerini kullandığımı daha önce anlatmıştım sizlere.

Bugün de yine bir Unibaby ürünü olan bebek kreminden bahsetmek istiyorum.


Bebeklerimizin hassas ciltlerini besleyip nemlendiren bu krem pişik oluşumunu,  tahrişi ve kızarıklıkları önlüyor.

Ben 2-3 kutu kullandım sanırım bu kremden :) daha önce de Neoplus pişik kremi kullanmıştım. Onunla ilgili yazıma burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Genel olarak Unibaby ürünlerinden memnunum fiyatları dışında :) Biraz daha ekonomik olsalar tadından yenmezler :))

Unibaby yenidoğan ıslak mendili ile ilgili yazımı da buradan okuyabilirsiniz. 

Sevgilerimle
http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar