MIM :)

Sevgili eqzdemir tarafından mimlenmisim ve daha yeni fark ettim :)
Mime onun verdiği cevapları gormek için yukarıdaki linki tıklayabilirsiniz :)

Şimdi sıra benim cevaplarımda :)


1. En Sevdiğin Şarkı

Buna tek bir cevap vermek mümkün değil ama yine de sadece bir tane yazacağım :) Eşimle ben de güzel bir anısı olan bu şarkı Funda Arar - Yak Gel 



2. En Sevdiğin Roman

Buna da bir kitap kurdu olarak tek yanıt vermek çok zor. Son zamanlarda sürekli Elif Şafak okuyorum dolayısıyla onun kitabı olan Aşk benim için son bu aralar favori.


3. En Sevdiğin Çizgi Film Karakteri

Son Hava Bükücü Avatar




4. Çocukluğunda En Sevdiğin Oyuncak

Ben oyuncaklarla pek oynamazdım. Genelde dışarıda hep futbol oynardım. Bir de evimizde Şıpşak fotograf makinasindan vardı :) onunla oynamaya bayılırdım.

5. Şimdiye Kadar Aldığım En Güzel Hediye

Sevgililer Günü ve eşimle tanışma yıldönümümüzden yaklaşık 1 hafta önce doğan oğlum tabiki :))

6. Odada Sana Ait Olan En Sevdiğin Şey

Çocukluğumdan sakladığım tek oyuncağım Almanya'dan babaannemlerin getirdiği bebeğim. Ömrüm yettigince onlardan hatıra olarak da saklayacağım.

7. En Sevdiğin Yemek

Mercimek Çorbası

8. En Sevdiğin Hayvan

Köpek

Son soruyu iptal ettim çünkü ailem dışında öyle biri yok olmayacak da :)

Şimdi gelelim benim mimledigim arkadaşlara

Şafağın Dünyası
Buğday Kepeği
Mavi Dükkan
Çiko'nun Gökkuşağı

Herkese sevgiler
http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi www.twitter.com/aylinimredemir www.instagram.com/mavininguncesi E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar