DOGUM HAZIRLIKLARI - Doğuma Giderken Hastane Çantasına Ne Koyulmalı?

Doğum hazırlıklarım devam ediyor. Şimdi de hastane çantamdan bahsetmek istiyorum sizlere.

Hem kendi eksiklerimi görmek hem de benim gibi tecrübesiz annelere rehber olmak için...



Dilerim herkese faydası olur.

İşte hastane çantama koyduklarım;

Bebek İçin;

* 1 adet kalın battaniye
* 1 adet kundak
* 1 adet büyük boy hastane çıkışı (içinde ince battaniyesi olanlardan)
* 1 adet küçük boy hastane çıkışı
* 1 adet kışlık tulum (ben kadife olanlardan aldım)
* Bebek bezi
* Islak Mendil
* Pişik Kremi
* Emzik
* 30 ml biberon (hastaneden veriyorlarmış ama ben sadece bebeğimin kullanacağı bir şey olsun)
* 1 adet ufak havlu (karnına-ayağına koymak için)
* 2 Adet omuz mendili
* 1 Adet büyük boy sarı renkte tülbent (sarı tülbent şartmış sarılığı önlediği düşünüldüğü için)


Anne İçin;

* 3 adet pijama takımı (2 tane açık renk 1 adet koyu renk)
* 2 adet havlu
* Çorap
* Büyük beden iç çamaşarı
* Atlet
* Emzirme sütyeni (Çok pahalı oldukları için ben Koton'dan sadece göğüs kısmını kapatan büstiyerlerden aldım. Hem ekonomik hem çok rahat)
* Hastane terliği
* Göğüs pedi
* Pamuk
* Ped
* Ve tabiki Makyaj çantası ve kişisel bakımınız için gerekli olan şeyler. Diş fırçası, diş macunu, krem vs.

Sadece kendime lohusa tacı bulamadım istediğim gibi :( Bulamazsam artık sadece kalın kırmızı kurdelalardan takacağım. Çok klasik olacak ama ne yapayım, tek eksik o olsun :)

Sevgilerimle

http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
e mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar