Durduramıyorum Aklımdan Geçenleri

Sürekli aklımda dolanıyor bir şeyler... Bazen bugün ne yapsam, bazen kendimi nasıl geliştirebilirim, bazen de kime nasıl faydalı olabilirim, oluyor. Durduramıyorum Aklımdan Geçenleri


Bazen öyle güzel şeyler çıkıyor ki! ( Bunu sadece ben değil çevremdekiler de söylüyor.) Ama o güzellikler çoğunlukla ya maddiyata takılıp kalıyor ya da doğru zaman olmayışına.

Ne için, kim için, doğru zaman ne zaman bilemiyorum ama durduramıyorum aklımdan geçenleri. Aslına bakarsanız pek durdurmak istediğim de söylenemez.

Sanıyorum ki tüm hepsini yapabilmem için emekliliği beklemem lazım ya da dolaylı emekliliğe başvurmam, yani işten ayrılmam lazım ama o da zor en azından önümüzdeki 4 yıl mümkün değil.

Aklınızdan geçenleri tüm olumlu şeylerin hayatınızda var olması dileğiyle

Aydınlık yarınlarınız olsun

Sevgiler

Yorumlar

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar