Bal Oğul

Bal oğul, can oğlum Şubat'ta 2 yaşını doldurdu. Allah can sağlık versin,
2 Yaş Doğum Günü Partisi
gerçekten de günler su gibi akıp geçiyor. Ne çabuk iki sene oldu inanamıyorum hala. Gözlerimizin önünde büyüyüp koca adam oluyor.
Onun büyümesine tanıklık etmek bazen çok güzel ama bazen de berbat. Çünkü hepten kendini göstermeye başladı 2 yaş sendromu ben bitti diye düşünürken.

Bununla ilgili başka bir tazı yazacağım zaten o yüzden şimdi fazla uzatmayacağım bu konuyu.

Ali Baran 6 Şubat doğumlu. Ancak bu sene bazı özel sebeplerden dolayı bir hafta önceden kutladık doğum gününü. Konsept tâbiki ARABALARdı. Takip edenler, tanıyanlar bilir Ali Baran'ın nasıl bir araba manyağı olduğunu. Bilmeyenler içinse şöyle özetleyebiliriz; büyüyünce ne olacaksın sorusuna Şimşek Mc Queen süreceğim diye cevap veriyor. Anlayacağınız rallici olacak bizim oğlan.

Oynadık, zıpladım, güldük, eğlendik ve yeni bir yaşa merhaba dedik hep birlikte :)

Yorumlar

  1. mutlu mutlu yılları olsun :))

    YanıtlaSil
  2. mutlu sağlıklı huzurlu yılları olsun paşanın çok öpüyorumm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teyzesi teşekkürler, biz de seni ve kuzularını öpüyoruz 😘

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ahu'cuğum. Tüm çocukların mutlu ve aydınlık yarınları olsun/olabilsin inşallah

      Sil
  4. Merhabalar:) ben yeni takipçinizim blog yorum kardeşiliğinden buldum sizi:) oğlunuza nice mutlu ve sağlıklımyaşlar dilerim tabi sizinle birlikte:) ben de beklerim bloguma...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba oğlunuzun uzun ömürleri olsun. Benim oğlumda bir araba hayranı. Çeşit çeşit arabası var. Ama hala alıyoruz:))

    YanıtlaSil
  6. İyi ki doğmuş güzel yılları her zaman sizinle birlikte gecirsin...
    Blogunuzu bu güzel anlamlı bir yayınla keşfettim ve takibe aldım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar