ÇALIŞAN ANNE


Bilmem farkında mısınız, uzun zamandır yokum buralarda :) 
Güldüğüme bakmayın, aslında bu bir sitem... Şaka şaka :)



Gerçekten de uzun zamandır yokum ortada. Çünkü artık çalışan bir anneyim. Epeyi bir zamandır iş arıyordum ama hem ihtiyacım acil olmadığından hem de oğlum daha küçük olduğundan fazla da üzerine düşmüyordum. Ama öyle bir an geldi ki...



Oğlumu anneanne ve babaanneye emanet edip işe başladım. Bir bakıma iyi oldu, bir bakıma kötü. Aslında kötü yönü yok; Ali Baran'ı özlemekten ve onun ilklerine önce tanık olamamaktan başka. Çalışırken mümkün olduğunca bunu düşünmemeye uğraşıyorum. "Her şey O'nun için" diyerek işe daha bir azimle gidiyorum açıkcası.

İşe başlayalı 1 ay oldu. 2.5 sene aradan sonra çok zorlanacağımı düşünüyordum, ama hiç de öyle olmadı. Üstelik hiç bilmediğim bir alanda başlamıştım işe. Gayet keyifli ve rahatım çok şükür. Biraz yorucu oluyor hem iş hem ev hem Ali Baran ile ilgilenmek ama sağolsunlar annem de kayınvalidem de kolum kanadım oldular.

Kayınvalidemle aynı evde yaşadığımızdan, eve geldiğim zaman yemek derdim olmuyor, Bu inanılmaz büyük bir avantaj. Günlük temizliği de o yapıyor, bense izinli olduğum gün derin temizlikle ilgileniyorum. Akşamları işten geldiğimde de Ali Baran'la ilgileniyorum, uyku vakti geldiğinde onu uyutacağım diye uyumaktan da geri kalmıyorum tabi :) Gözümü bir açıyorum sabaha az kalmış :) Mağazada çalıştığım için bütün gün ayaktayım, olsun artık o kadar lüksüm de :)

1 aydır hayat böyle akıp gidiyor işte. Ama şikayetim yok, şükür bugünümüze de sağlığımız yerinde. Allah gönlümüze göre veriyor her şeyi yavaş yavaş.

Gönlünüze göre yaşayacağınız güzel günleriniz olması dileğiyle

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar