EK GIDADA 2. AY

Herkese merhaba

Daha önceden bu yazımda ek gıdaya başladığımızı yazmıştım.

Şimdi 2.aya girdik. Ilk bir ay sadeve meyve suları, meyve pureleri ve muhallebilerle geçti. Şimdi ise yoğurt ve sebze pureleri vermeye başlayacağım. Hatta bugün ilk sebzeyi hazırlıyorum bile :)




Sebzelere kabakla başladım. En az alerjik olan ve kabız yapmayacak bir şey olsun istedim. O yüzden kabak seçtim.

Ben buharda pişirmeyi tercih ettim, içindeki besinler suyla akıp gitmesin diye. Ayrıca hiç tuz eklemedim. Ezilecek kıvama gelene kadar haşladım. Sonrasında da üzerine zeytinyağı döküp yedirecegim.

Umarım tadını beğenir oğlum :)

Sizler de ek gıdaya geçiş seruvenlerinizi bizlerle paylaşmak isterseniz yazın lütfen. Hem birbirimize yardımcı oluruz hem de günlük menüleri belirlerken diğer menulerden fikir almış oluruz. 

Yorumlar

  1. ohhh afiyet olsun :) 6 aylık olalım bizde başlarız inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman inanılmaz çabuk geçiyor, yetisemuyorum resmen koşmak gerek çocukların gelişimlerine yetisebilnek için :) ömertoş da sağlıkla ama acele etmeden büyüsün :)

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar