Zamane Kocaları

Zamandan mı, yetiştirilme biçiminden mi yoksa kişiliğinden mi bilemiyorum eşimin bana bu kadar yardımcı olmasının nedeninin. Belki de hepsinden dolayıdır :)

Bebeğimiz olmadan önce de sağolsun eşim evde bana yardımcı olurdu elinden geldiğince. Sofra kurar, salata yapar, mutfağı toplar vs. birkaç küçük iş yapıp yükümü hafifletirdi.

Şimdilerde ise daha çok yardımcı olmaya başladı. Hatta geçenlerde oğlum yine gazdan dolayı durmuyor, kıyametler koparırken : "sanırım artık yemek yapmayı da öğrenmem gerekecek" dedi :) öyle hoşuma gitti ki anlatamam :)

Daha hiçbir günümüz yemeksiz geçmedi çok şükür. Çünkü yemek pişmeyen evde hep bir eksiklik var gibi gelmiştir bana. Sanki eşler arasında bir geçimsizlik varmış, evde huzursuzluk mutsuzluk hakimmiş de kimse birlikte sofraya oturmuyormuş gibi gelir bana oldum olası niyeyse.

Neyse konuyu saptırmayalım :)

Bursan sevgili eşime her konuda bana destek olduğu için teşekkür etmek istiyorum. Ve onu çok ama çok seviyorummmm

Allah'ım bizi ayırmasın, evimizden huzuru birliği eksik etmesin.

Herkesin huzurlu olduğu bir yuvası olması dileğiyle

Sevgiler

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar