WATSONS ALISVERISIM

Ben bütün kozmetik alışverişlerimi Watsons dan yaparım yıllardır. Baktım tüm blogger arkadaşlarım yaptıkları alışverişleri yazıyor,  ben de yazayım dedim :)




Oğluş dan dolayı uzun zamandır dışarı çıkıp adam akıllı alışveriş yapamıyorduk. Bebeğimizi anneme bırakıp resmem kaçtık :) Oturduğumuz yere en yakın avm ye attık kendimizi.

Birkaç kıyafet alışverişinden sonra girdik Watsons a :) Ihtiyaçlarımız epeyi birikmisti. Bir yandan eşim bir yandan ben resmen saldırdık reyonlara :)

Fotoğrafta olmayan birkaç şey daha alıp (traş bıçağı/köpüğü/losyonu/balmı) alışverişi tamamladık.

Sonrasında da bir tatlı ve çay molası verdik :)



Çayı kim bulmussa Allah razi olsun :) 

Herkese sevgiler

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr 
www.facebook.com/mavininguncesi 
www.twitter.com/aylinimredemir 
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar