BIR MIM DAHA YEDIM :)

Geçtiğimiz günlerde bir kere daha mimlendim sevgili Selen tarafından. Ancak fırsat bulup yanıtlayabiliyorum.

Selen kış ile ilgili bir mimleme yapmış. Onun cevaplarını merak ediyorsanız tıklayınız

Şimdi gelelim benim cevaplarıma;

KIŞ DEYINCE AKLINA NE GELİYOR

Karlar üstünde yuvarlanışlarım taklalar atışlarım geliyor :)

FAVORI KIŞ AKSESUARLARIN NELERDİR

Pufuduklarım :)

KAHVE MI? ÇAY MI? SALEP MI?

Kışın vazgeçilmezim saleptir.

FAVORI KIŞ MUMUM

Tütsü ve mum hastasıyım mevsim ayırmam. Ama Tütsüde genelde deniz kojusu kullanırım.

RUJ MU EYELINER MI

Alerjim olduğu için göz ve yüze pek majyaj yapamıyorum. Ama ruj her zaman kullanıyorum.

EN SEVDIĞIN KIRMIZI RUJ

Oriflame danışmanı olduğuma göre :))

EN SON ALDIGIM KAZAK

Kazak pek giyinmiyorum. En son lcw den hamileler için bir sweet aldım.

COCUKLUGUNDAN BIR ANINI BIZIMLE PAYLAS

Bir kış günü kuzenlerim bizde. Soba cayır cayır yanıyor. Biz de evde yakalamaç oynuyoruz. Ben ve bir kuzenim çarpıştık ben sobaya doğru düştüm. Komple vücudum sobaya yapismasin diye ellerimi kiydum refleks olarak. Ellerim sobanın camına deyip yandı. Ama Allah'tan hiçbir iz kalmadı :))

FAVORI KIŞ OJEN

Ah şu lanet alerji :( ojeyi hiçbir mevsim kullanmıyorum, kullanamıyorum

KISA BOT MU UZUN BOT MU

Tabi ki yarım botlar tercihim :)

FAVORI KIŞ PARFUMUN

Ben genelde çiçek ve şekerli kokuları severim. Sürekli kullandığım bur koku yok. Alışveriş sırasında neyi begenirsem onu alıyorum.

FAVORI KIŞ MAJYAJ URUNUN

Ruj, rimel, kaş boyası

FAVORI KIŞ CİLT BAKIM URUNUN

Nemlendiriciler


KIŞ MI YAZ MI

Tabii ki ilkbahar :))

Evettt işte bunlar benim cevaplarım
Ben de şimdi sevgili Şafağın Dünyası nı ve sevgili Ceren'in Mavi Dükkan ını mimliyorum.

Sevgilerimle
http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/mavininguncesi
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com





REKLAM

Popüler Yayınlar