SENİ ANLATABİLMEK SENİ #blogfırtınası

SENİ ANLATABİLMEK
"Seni, anlatabilmek seni.
  İyi çocuklara, kahramanlara."
                                              (Ahmed Arif - Hasretinden Prangalar Eskittim)
"Saçlarıma dolanan aydımlığımsın
  Somutlaştıramadığım tek imgemsin
  Şiirde anlattıkça eksilen tek anlam
  Hala bıraktığım gibi misin?"
Eksileceğinden korktuğum için seni hissetiğim gibi anlatamadım kimselere. Seni hep yüreğimde sakladım.
"Öğle ağırım ki kendime
  Sen benden gittin gideli
  Tenim küs olmuş tenime
  Sen benden gittin gideli."
Seni öyle sevdim ki...
Seni öyle benimsedim ki; yokluğun ölümüm oldu. Hayata dönebilmem için senden vazgeçmeliydim. Buna rağmen ben ne senden ne de yaşamaktan vazgeçmedim.
Sen benim varlığımın tek nedeniydin. Beni ben yapan sendin. Senden vazgeçemezdim. Senden vazgeçseydim kendimden vazgeçmiş olacaktım. İşte bu yüzden ne senden vazgeçtim ne de kendimden.
Bir daha benim olmayacağını biliyordum. Ama ben seni yüreğimde hissetmekten vazgeçmedim. Sen istiyorsun diye senden vazgeçemezdim. Eğer vazgeçseydim, sevgime ihanet etmiş olurdum. Sevgime ihanet etseydim, kendime ihanet etmiş olurdum. Ve bu da yaşadığım sürece yüreğimi acıtırdı.
Yüreğimin acımasını hiç istemedim. Seninkini de acıtmak istemedim. Acıtan taraf hep sen oldun. Acıtmayı sevdin. Bu sefer, bu yaptığının bizden neler götüreceğini düşünmedin.
Bizi tükettin. İnsanlığımızı tükettin. Sevdamızı tükettin. Ama bunları sen sadece kendinde yaptın. Bende tükenen bir şey olmadı. Sen "Tükendi Sevdam" demeyi tercih ettin, bense buna hep karşı koydum. Her zaman "Terketmedi Sevdan Beni" demekten gurur duydum. Gurur duydum çünkü; sevgime ihanet etmedim.
"Gözlerin gözlerime değdiğinde
  Felaketim olurdu ağlardım."
Gözlerine bakmaktan korktum. Gözlerin doğruyu söylerken, dilin yalan söylüyordu. Gözlerine bakamadım gerçeklerden korktuğum için.
Şimdi ise sensizim. Artık ne gerçekleri görmekten korktuğum gözlerin var ne de sen ÖMRÜM dediğim. Ben şimdi sensizim, sense ellerlesin.
"Seni anlatabilsem seni
 Yokluğun cehennemin öbür adıdır
 Üşüyorum
 Kapama gözlerini"
                                                                                    

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar