NE YAPMADIM Kİ :)

Bugün 1.5 saat içinde neler yaptım neler :) Biraz yoruldum ama olsun güzel geçti benim için. Umarım hediyeleri alacak olan kişiler de mutlu olurlar benim gibi :)

Bugün ilk olarak kozmetik çekilişimi kazanan sevgili Havva hanımın kargosunu gönderdim. Biraz gecikmeli oldu ama sebebini kendisine açıkladım. Sağ olsun o da anlayışla karşıladı. Dilerim ürünleri beğenir :)

Daha sonra sevgili Müge'nin kartpostal etkinliği için kartpostal aramaya koyuldum. İnanın çok zorlandım bulmakta. Gezmediğim 1 milyoncu, kırtasiye kalmadı. Zar zor da olsa bir tane buldum.
En çok da bu kartpostal arama işi beni yordu ama değecek :) Umarım etkinlikte bana çıkacak olan arkadaş da beğenir kartpostalı.



Daha sonra diğer etkinlikler için hediyeler aramaya koyuldum. Yılbaşına özel, şöyle göz zevkime uygun inanın bir şey bulamadım. Yani buldum aslında ama daha iyileri daha güzelleri olabilirdi.

Bakın bakalım sizler de beğenecek misiniz diğer hediyeleri?








Nasıl beğendiniz mi? :)

Bu hediyelerin hangi etkinlikler için olduğunu söylemeyeceğim ki sürprizi bozulmasın :) Kimse anlamasın diye de zaten karışık koydum tüm ürünleri :))

Dükkan dükkan gezerken fark ettim ki ne çok etkinliğe katılmışım :) Aslında hiç fena olmadı da. Güzel insanlarla tanışma şansı elde ettim.

Sırada daha öyle çok şey var ki :)

Örülmeyi bekleyen bir etek; bitir beni artık diye yalvarıyor :) Bir yüzü bitti diğer yüzü kaldı hayırlısıyla bir bitirseydim iyiydi :)


Ve yine Sevgili Müge'nin hobi etkinliğinde eşleştiğim Gülnur Hanım için hazırlanmayı bekleyen kasnak işlerim de sırada :)


Ama bence; önce bir yorgunluk kahvesi içmeliyim. Sizce de kahveyi hak etmedim mi?


Haydi bana afiyet olsun ve kolay gelsin :)

Sevgilerimle

http://mavininguncesi.blogspot.com.tr
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail: mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar